Zonnebrand smeren vlak voor kerst

24 december 2016 - Cali, Colombia

Het blijft bijzonder dat je zo vlak voor kerst gewoon s'ochtends gaat zwemmen en dat ik zojuist after sun op mijn al roder wordende bolletje diende te smeren. Ja, we hebben het prima naar ons zin. Wel is de drukte in het verkeer maar vooral ook in de winkels niet anders dan in Nederland zo vlak voor kerst. Vandaag stond vooral in het teken van inkopen en inpakken en we reizen morgenvroeg af naar km26 om aldaar de kerst te vieren. We hebben weer een auto te leen dus dat geeft ons weer een stukje vrijheid. Gisterenavond hebben we een feestje gehad bij Miguel met nog een aantal anderen en dat was erg gezellig. Met dat groepje gaan we maandag een chiva-tour doen. Dat betekend eten, drinken maar vooral dansen in een door de stad rijdende authentieke bus. Allemaal alvast hele prettige kerstdagen!!!

1. Marian:
    Hele fijne feestdagen! Geniet van het samenzijn! dikke kus van ons <3
  2. Mirjam en Erwin:
    24 december 2016
    Geweldig dat jullie met de familie in Colombia de kerst door kunnen brengen! Geniet ervan met elkaar. Veel liefde en geluk voor het nieuwe jaar xxx
  3. Babette:
    24 december 2016
    Klinkt heel goed! Fijne feestdagen!
  4. Franciscus:
    24 december 2016
    Het regende vannacht in St. Catharines, dus de sneeuw is practisch weg. Vandaag lunch by Rick & Kerry, vanavond nachtmis, morgen de hoogmis, dan naar Rita & Paul voor de kalkoen. De meesten zijn er dan. Jullie allemaal ook een MERRY CHRISTMAS & PROSPEROUS 2017.
  5. Nicky Sierat:
    26 december 2016
    Hele fijne dagen met vrienden en familie in het verre Colombia.